smått beslutsångest

svårt de ska vara att övertyga sina föräldrar ;) genomgår ett liet beslutsångest faktiskt men vill inte säga om vad än , och till detta behöver ja en moppe lite onödigt nu men tyckte inte jag behövde en förrut så då ansträngde jag mejj inte för att skaffa en men känner nu att jag måste ha en och jag har hittat en som är perfekt som jag inte behöver körkort till för ja ska ju inte ha den så länge ändå så då känns de onödigt att lägga pengar på körkortet , men nu gäller de bara att övertyga mamma och pappa så dom låter mejj köpa den , den kostade 4000:- tror jag inte så farligt ändå , man kan ju sälja vidare den sen igen så de är ju bra ! :D

lägger upp en bild på den så ni får se ;)

Baotian Classic -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0