ridpasset 9 September

sådär nu kan jag äntligen sätta mejj ner och skriva lite ;) har inte blivit så värst bra update's i veckan men nu är de ju helg och då ska jag verkligen försöka blogga massa ! ska bland annat till linnea och sova där med massa film + massa annat gott de får ni reda på omorgon ;) åter till ridpasset :

hade ju dressyr idag , och ajg hade LM såklart de gick faktiskt hyfsat bra jobbade på de som vi gjorde förra tisdagen med ställa böjning lite skänkelvikningar på kvartslinjen , och jag jobbade mycket på att få henne mer på bakbenen då hon oftast lägger för mycket vikt i fram istället ;) men jag tycker vi kommit en bra bit på rätt väg iaf och de förbättras ju varje gång ! vilket är as kul :D riktigt bra eftersom de gick kasst i tisdags haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0