I have a BIG sadface right now ....

asssåå ne nu har jag världens sadface :((((((((((  skulle ju rida med felicia igår (skriver om passet i ett annat inlägg)  och sen skulle jag ta på mejj stövlarna eftersom ja inte kan rida utan mina äslakde blingstövlar ! åsen när ja drar upp vänster fotens dragkedja jo vad händer den hade gått sönder :(((( min älskade sköna stövlar som oxå är snygga inte går att anväda normalt igen ne usch detta är för sorgligt ;(

ska nog leta upp lite svart sivlertejp och ha där för då syns de ju inte att dom är trasiga , sen så ska jag eställa hem ett par nya nu på direkten så ja får dom nästa vecka !!! måste ha dom verkligen älskar dom ! sen så ska jag ha dessa som hoppstövlar och lite skogsridning kanske , eller så letar jag upp en skomakare här i staden så lagar jag dom och använder dom som hoppstövlar istället ! men ska beställa nu puuss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annika i blå stallet kan laga dem åt dej:)

2011-09-09 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0