Hemma från kinnekulle

hemma igen från kinnekulle med klassen ! och sjuukt roligt var de faktiskt :) nollningen va inte så farlig som man trodde de va mest så man skita ner sig och så och att man skulle äta äckliga saker ;)

sen efter de så gick vi på vandring och stanna på olika stationer där vi skulle besvara olika sorters frågor och även lösa olika gåtor och så . När vi väl kom fram till stugorna så bytta jag vi om lite och fixa till håret och så + fräscha till sig lite de va ändå en rätt fin camping ;) till mat fick vi kycklingklubbor+potatissallad+vanlig sallad rätt gott ändå . efter maten så spela jag ebba martina och ida kort sen så kom de lite fler killar från klassen och va med oss en stund , dom var vi även med hela kvällen sen sjukt härliga är dom !

vi fick lite sovmnorgon idag iaf , så vakna ungefär 8 och efter frukosten så skulle vi vandra till tågstationen och de va en bit men vi hann iaf , men just nu har jag sjuuukt ont i mina småtår så ska upp och göra mejj lite chokladbollar + en kopp te sen träning vid 5 ikväll ;) ska även lägga upp lite bilder från gårdagen men dom komemr i ett annat inlägg har inte lagt över dom på datan än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0