förändringar i bloggen ?? ...

Godmorgon ! har precis vaknat och tittar lite på ngt barnprogram inte så kul faktiskt ;) men då har vi nödutvägen-DATAN haha , ne men ska in och äta lite frukost hade jag tänkt sen så ska jag väll slöa lite till och vid 1 typ ska jag med Ebba ut och rida som jag skulle gjort i torsdags egentligen men så blev de ju inte ;) ni får reda på hur de gick när jag kommit hem sen .

och ikväll bär de av till Linnéa för att ha en kompiskväll eller hur man nu vill kalla de ska bli grymt roligt iaf ;) åsen ska jag fixa tidinställda eftersom jag ahr stalljour på söndag ! men bloggar alldeles strax och de ska även bli lite förändringar i bloggen numera mer om de får ni veta när jag är tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0