ja vad tycker ni om min plan ?

jag älskar verkligen musik på morgonen ! speciellt dom här lugna halvgråtande låtarna helt underbart verkligen ! :D
just nu på min spotify :




just nu ska jag försöka fixa med bloggarna , jag hade tänkt såhär faktiskt eftersom jag och Linnéa har återupptagit våran älskade blogg ,( www.hastochponnyryttare.blogg.se) som vi startade för ett tag sen och båda saknade at blogga på den så nu bestämde vi att vi skulle starta upp den men de är en bit kvar om vi ska nå dit vi en gång var men vi är på rätt väg ;)
 
 so skip the bullshit and get to the point  , jo för att de inte ska stå samma saker på bloggarna (då jag INTE kommer sluta med denna blogg) så har jag bestämt såhär , att denna blogg elinriggmyr.blogg.se ska bli en liten mer personlig blogg utan hästar ! utan jag skriver om saker kring mitt vardagsliv och skola kompisar and so on ..  och den andra kommer ni kunna följa mitt hästliv och utvecklingen i det ;) så vad tycker ni låter de bra ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0