Diss på föräldrar

åååhh mina planer är krossade just nu , vi skulle ju till örebro för att shoppa idag men ne så blev de inte eftersom mamma och pappa är i ett stort gräl så ja dom ställde in de -.-.-.-.-.-.- men ajaa ja får åka till skövde nästa helg llr ngt för jag måste ha ett par byxor !!! tror ja ska ner till veromoda och köpa mejj ett par måste seriöst ha ett par till helst 2 par ;)

så my second plan is :

*städa iordning på rummet

*staden kanske

*gå iväg till coop för att köpa naturgodis+ansiktsrengöring


men just nu håller jag på att redigerar lite bilder ska försöka byta header oxå igen men denna blogg ska bli lite mer tjejig och inte hästar eftersom ja bloggar om hästlivet på www.hastochponnyryttare.blogg.se ;)

jag tänkte lägga upp lite bilder jag grejat med här sen om ni vill se dom ? men de tror jag att ni vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0