Tillbaka !

Hemma igen !

Cyklade en sväng till stallet iaf och där träffa jag matilda och Linnéa , medans linnéa red så gick jag och matilda runt vid stallplanen och diskuterade vad vi ska hitta på i sommar och jag kan säga att vi kom på massa saker ! bland annat bada i fontänen i stan ! ;o haha jaa vi är rätt galna ibland ;) Sen så duscha vi azzi när linnea var tillbaks och sen så när vi va klara med de så hitta vi på massa bus verkligen innan vi åkte hem , As kul haha ! :D

Imorgon får man lite sovmorgon och sen så ska jag vara i stallet vid 11 så blir ingen skola as sköönt ! antagligen blir de inte så mycke uppdatering men ska blogga lite innan jag åker sen får ni när jag kommer hem ju ! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0