sprid den gärna till andra !

Godmorgon ! vakna nyss kom på mejj själv att jag sovit liite för länge idag igen om jag skulle hinna med allt men ajaaa ja får springa när ja kommer hem !
Idag ska jag iallafall åka ut till stallet runt halv 2-2 och kolla lite på terrängtävlinhgarna som pågår fast idag äre bara dressyr&hoppning för ponny så jag tänkte ta med mejj kameran och försöka få lite bra bilder som sedan kommer upp här oxå ;)

Va trevligt de är att redan ha lite läsare redan nu , bloggen är ju precis nystartad men den blir bättre sen , headern är ju givetvis påväg så då blir den lite roligare att läsa oxå !

Tänkte även skriva i ett inlägg om vem jag är ifall de är några nya som läser , skulle ni vilja de ?? (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0