Ridpasset

Eftersom LM inte skulle gå idag så fick jag istället Prince , trodde de skulle bli katastrof llr de blev de sist jag red han men de gick otroligt bra idag om jag ska vara ärlig inte helt perfekt men de kändes as bra , han kom loss för innerskänkeln otroliogt bra iaf i vänster varv i höger varv så va de lite stelt men vid av joggningen så lossnade även de !
Vi gjorde lite tagen bakdel och lite smått skänkelvikning även att hästen skulle runda våran innerskänkel och få dom mer lösgjorda sådant man aldrig kan träna sönder på helt enkelt super nöjd tror att han aldrig har gått så bra med mejj , vi jobbade oss fram till en stadig form !

kollade även LadyMarys sår och såg till min förtjusning att svullnaden har gått ner ! så nu ser de inte lika hemskt ut ! :D funderar på om man ska köpa ett flugtäcke till henne men aahh de får vi se :)


Prince&Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0