presentationen

För er som är nya så heter jag alltså Elin Riggmyr och är 16 år , för er som inte visste så håller jag på med hästar som kommer vara ganska uppenbart i denna blogg , då jag kommer att blogga om ''hästliv'' och sådant som hör till men detta kommer även vara ''min egna blogg'' där jag egentligen skriver för mejj själv men ett stort + är att ni läser den skulle bara göra de hela roligare !

Ni kommer även att kunna läsa om mitt vanliga liv skola kompisar svek och allt annat som hör där till :)

hoppas ni ska gilla den och jag kommer uppdatera så ofta jag kan !


vill ni läsa om bara just hästar får ni mer än gärna kika in på hastochponnyryttare.blogg.se där jag bloggar tillsammans med en kompis ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: ja de är jättesvårt de där :/ och tack :)

2011-05-21 @ 15:50:27
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0