Hemma , fast ska åka

Hej , snart blir de att cykla ut till stallet för någon form av dressyrarbete skulle jag tro , de ryktas om att de blir dubbelpass men de vet jag inte ännu ! Eftersom LM är sjuk fortfarande så blir de en annan häst idag igen men vilken vet jag inte , har nästan lust att fortsätta med prince eller manne :D
Men defår ni veta när ja är hemma igen , ska även kolla med hon som gör headern+designen om hon har påbörjat den eller är klar så bloggen blir lite roligare att läsa !

men nu måste jag skynda mejj innan regnet kommer hörs sen !

P E A C E !


Kommentarer
Postat av: K

juste, tänkte seja att jag e lite seg på o svara nu för jag får inte ha min data!

2011-05-27 @ 17:07:24
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0