Elin Hissar !



Hissar dessa 2 ansiktskurer , den längst till vänster är en återfuktningsmask och den fungerar skitbra ! speciellt för dom med torr hud ska använda denna , jag har haft den ett bra tag nu och använder den regelbundet och är absolut inte missnöjd ! finns på yves-rocher
den stora är ansiktisvatten i luddrande form och den är grymt mycket bättre än den förra jag hade (clearasil) den här tar bort finnarna och även sminket passar bra till båda hudtyperna ;) finns på alla möjliga olika ställena men jag köpte min på coop :) !


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

vi trodde de va hovbensfraktur så skulle röntga idag, men de va inte de så vi röntgade henne inte, men vi vene vad de är men hon ska ha en special sko :D

2011-05-24 @ 20:14:29
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0