Don't worry I will be Back !

Sitter hemma efter en helt okej skoldag som avslutades med en inte så rolig film tror den hette black diamond och va rätt otäck llr sorglig kanske man säger .
Ska snart äta och efter de ska jag göra ett försök till att plugga lite franska -.- har ju prov på fredag inte kul ! Usch ska aldrig mera läsa detta ämne så skönt att ha de klart !
Gjorde även sista delen av mattenationella muntligt , gick faktiskt helt okej ändå så får vänta och se vad läraren tyckte ;)
Om jag hinner ska jag även cykla ut till stallet men annars ska jag ut och springa hade jag tänkt :)

men ska fixa lite käk nu så hörs sen !

 

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

japp de e hon ^^.

2011-05-25 @ 16:04:10
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0