Vandring

Igår efter stallet (8-9) åkte jag och min kompis Sara ut till våran kompis Bella i Odensåker. Vi hade bestämmt att vi skulle vandra från henne hem till oss under en natt ;) typ 2 mil att gå mitt ute i ingenstans ;) Sen skulle vi typ tälta var planen men så blev det inte för Bella skulle fixa ett tält men sen glömde hon det så stod vi där kl 9 på kvällen mitt ute i skogen utan ett tält ;) Men vi började gå ändå och vi gick och vi gick när vi va typ halvvägs så stannade vi för att (sova) och så grillade vi och massa kul sen kom några kompisar och så hittade vi på lite alltmöjlit ;) Sen drog dom hem vid typ 1-2 någon gång och då tog vi våra täcken och gick och la oss på ett fäääält med typ gräs ? och fy... vad kalt det blev !!! trode f.n jag skulle dö ett tag! Men vi överlevde men kalt va det! Så vi sov typ 2 timmar utlängstmed en stor väg xD Hehe ja så störa är vi ;) sen vid typ halv 5 började vi gå igen och så var vi hemma typ vid 6-halv7 ;) Men nu måste jag dra! Är inte hemma nu på några dagar men hoppas Elin bloggar ! Men ska försöka att blogga lite ändå men vi får se vad jag hinner ;)


Kommentarer
Postat av: linn

sv; härligt, lägger till dig nu :)



har du för häst? :)

2011-06-27 @ 10:55:58
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0