Ridtur !

Idag blev de stallet , råkade sova liiiiiite för länge wooops ! men ajaa till en början var de sol och väldigt skönt fast de blåste lite och mulnade på så vi bestämde att vi inte skulle rida till stranden idag ;/ men vi ska ta de en annan dag när de är varmare ute ! :)

men istället så red vi först i paddocken där vi hoppade lite jag fick rida Calli oxå Nadines häst (hon som jag bor hos) och hoppade lite med henne istället för twiggy och de gick faktiskt rätt bra hon va väldigt taggad och ville inte riktigt vara still haha ! men vi hoppa 90cm iaf för att vara första gången är jag nöjd ! har även lite bilder och 1 film jag kan visa er ;)

Sen så red vi ut en sväng fast då hade jag twiggy igen :D och hon är så himla rolig att rida ut med och är alltid pigg och glad åsen är så himla söt oxå ! hihihi :)

men nu ska vi gå och öppna våran kokosnöt sen kommer lite före och efter bilder + lite hästbilder oxå ! :)

calli :)


Kommentarer
Postat av: linn

sv; okej va fin den va :) tävlar ni ngt? :)

jag her en Tysk ridponny, maxad C. f.95 och vi har tävlat i ett år snart, och ligger just nu på REG LB men ska debutera LA i sommar elr höst! :)

2011-06-27 @ 11:23:49
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0