Ni slipper mejj inte än !

Hejjsan nu är ja tillbka igen ! ja precis ni slipper mejj inte bara för att ja är i Australien men de hoppas jag att ni inte vill heller ?? 

Vi har nyss sett R E D   R  I D I N G   H OO D  och den var lika bra som vanligt ! Konstigt nog fanns den inte att hyra men som tur var had ejag den på datan som vi koppla in i tvn how good is that huh ? ! haha :)
 


Men vi har ju inte bara kollat på film utan även varit på ''hästutställning'' med sånna där jättesmå hästar huuuur söta som helst !!! :o funderar starkt på att ha en som en hund alltså! Tyvärr så tog jag inte några bilder javet skäms på mejj (a) men jag har lite andra bilder på dom oxå sen ska ni få se massa andra ponnybilder :D hihi !

sen innan vi åt och kollade på filmen så vasr vi ute och sprang och hyrde några filmer vi ska titta på ! åsen imorgon så ska vi rida/bada på stranden med hästarna !!! :D läääängtaaaarrr !




Kommentarer
Postat av: mollie

sv: ja det tror jag för eftersom hon gör det motsvarande pengar för det! du kan gå in här så ser du priser och sånt: http://klarahovstadius.blogg.se/2010/september/design-till-er.html :)

2011-06-26 @ 14:43:07
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0