Om mig ;) :

Hej =) Tänkte berätta lite mer om mig : Ja som ni säker redan vet så heter jag Matilda och bor i Mariestad (Ullervad) så har inte alls långt till stallet =) Jag är i stallet varje dag (med Elin) så blir bara hästar på fritiden =) Jag har ridit sedan jag var 6år på Mariestadsridklubb =) Men min mamma hade häst när jag var liten så red lite på den =) Men efter att den dog (34år) gammal så började jag på ridskolan där jag fortfarande är kvar =) När jag var mindre va jag även skötare på Holiday men blev sedan på Parant om jag inte minns fel ? Sedan slutade jag som skötare då jag hade (har) en kompis som hade sex hästar så jag hjälpte henne jätte mycket med hennes hästar och red även på en av hennes ponnysar! En c-ponny fux med pläs så sjukt söt va han Plexi =) Red hos henne några år men slutade sedan hos henne och började rida mer på ridskolan igen och blev årselev ;) Som jag nu har vart i snart 3 år =) Sen har jag en häst (Noblesse <3 )som jag skulle träna mycket med och åka ut och tävla på i vår/sommar/höst va meningen men så blev det inte uten hon blev tyvärr skadad och är fortfarande inte helt frisk efter 9månaders vila /= Men förhoppnings viss fult frisk efter sommaren <3 Men under tiden som Noblesse var skadad så red jag Nicki som det gick ganska bra på faktiskt =) och framförallt när vi hoppade =) så skulle hoppa med henne på torsdag men får se om det blir så eftersom att hon kom in från hagen med en stor lårkaka ! så det lite tråkigt att det alltid måste hända något /= men sånt är livet !


Jag och nicki terrängträning 5 Maj 2011 =)


Bellas söta ponny Plexi som jag red =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0