Tjooolahopp !

hallå , nu bloggar jag från mitt rum i australien ! kan inte fatta att jag är här nu känns så overkligt fast ändå verkligt ! klockan är kvart över 10 på kvällen här och vi har precis sett klart på horse whisperer eller ja somnade i mitten av filmen och vakna till slutet :D typiskt mejj !
men idag har vi inte gjort så mycket mer än att flyga till rockhampton (där hon bor) sen har vi även varit och hälsat på hennes hästar och alla andra hästar som är där ! jättesöta ponnyer finns de där ! och imorgon blir de våran första ridtur längtar så till den ! har även tagit kort och så och de blir ännu fler imorgon ska lägga upp dom här när ja laddat över dom ! :D

men ni får ha de bäst för nu ska jag sova ! godnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kom fram välbehållen :)

2011-06-22 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0