Sverige ! :/

Godmorgon ! inget vidare fint väder att vakna upp till direkt rätt blåsigt och ingen sol :// måste säga att jag saknar sverige nu ! vill hem lite och träffa alla igen ! speciellt min häst och pojkvännen och matilda ! :D fast de är ju bara 2 veckor kvar ! sen börjar sommarjobbet -.- usch skulle inte ha sommarjobbat denna sommar skulle börjat nästa år istället ;) ne nu ska jag sluta klaga och ta tag i mitt liv !


men iaf så har jag precis vaknt och jag är ensam här i huset haha rätt skönt ändå nadine är hos hästarna hon åkte dit vid 6 imorse :o så då låg jag och sov och hennes föräldrar är och tränar men dom kommer snart här vid halv 11 typ :)

onödigt inlägg men de får ni stå ut med , åsen en sak till bara , veckans blogg kommer snart att börja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0