Svar på frågestunden !


1. Vilka bloggar följer du? :)
*svar: dom jag följer flitigt är linnéas , kissies och nicholai's blogg ;)






2. gör du designer åt andra? :)
*svar: de kan jag göra , fast jag gör headers bättre ;) 




3. Vilken ridskolehäst gillar du mäst förutom LM? :)
*svar: ojjdå har ingen ja direkt gillar mer förutom henne , men om ja är tvungen att välja så skulle jag ta Parant !




4. Vad tkr du är roligast hoppning/Dressyr/terräng? :)
*svar : ojjdå de va en svår en , jag tycker alla 3 är lika roliga , hoppning har jag hållt på med längst dressyren har blivit bra nu i slutet , fast jag måste nog säga att Terrängen är roligast !! och de bästa med de är att de är alla 3 dicipliner i den !  





5. Vad ska du göra i Australien ?
*svar: jag ska ner och träffa min gamla barndomskompis som jag bodde med i Lidköping , så ska hälsa på henne i 3 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0