snart där !

Såsär nu har jag kollat mitt bagage en sista gång och även flygtiderna , dom har inteändrats så mycket som tur är !
och snart ska vi rulla iväg mot landvetter ! är förtillfället sjuuukt nervös men ´de ska nog gå bra ! :)
helt ofattbart hade inte ens vågat tänka mejj detta för ett år sedan (då resan bestämdes) att jag skulle få göra ngt sådant här ! Och imorgon är jag i Australien OMG ! haha sjukt roligt ska de bli ;)

och såklart blir de ridning där ska få rida en så kallad Brumby de är en australiensk vildhäst i 3 veckor hur kul som helst ju ! :D men n måste jag kila vi hörs så fort jag kommer hem igen !

men glöm inte att titta in i bloggen ändå för den kommer fortfarande vara uppdaterad av matilda !


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

ha de as bra där iaf! vad ska du göra idag ? :)

2011-06-20 @ 08:40:44
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: Felicia

hej! ska du åka helt själv dit??<3

2011-06-20 @ 12:11:41
URL: http://feliciaawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0