Sista Natten = G R Y M !

Sista natten med gänget igår var as gryymt ! ångrar inte att jag åkte dit :)

vår buss gick från skolan vid 3 sen så åkte en trött men taggad buss mot skara sommarland , de va rätt regnigt väder men sen blev de sol resten av dagen så de va ju tur ! träffade massa olika roligt folk bland annat as snygga killar ! *blink* haha menmen se men inte röra brukar man säga ju !
Jag och Cassie (hon jag va där med) gick runt och spande lite och se om vi hitta några roliga attraktioner för de va inte väder för att bada så sådant blev de inte ;)
men vi hitta några bland annat tranan trodde seriöst att ja skulle dö usch den va rolig fast as äcklig :o
(jag&Ida)
sen så framåt kvällen så va de massa discon eller 2 stycken både inomhus & utomhus vi gick runt där lite och först var vi inne eftersom vi frös så mycket sen blev de värsta bastun där inne så vi gick ut hela tiden sen träffa vi Martin och gick runt med han och hans kompisar ! :D

sen så vid 1 var vi tvygna att åka hem , men de va sjukt roligt ändå !

detta var lungt den roligaste åkattraktionen och ruschbanan oxå !


Jag&Cassie


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

yees de har jag ! :D

2011-06-18 @ 15:44:58
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0