Ridpasset+Lite annat

whoho nu är jag hemma igen ! känner att man redan gått på sommarlov fast de är 2 dagar kvar inte bra egentligen men ajaa skit samma lev livet medan du kan ! :)

Vi red ju lite dressyr på ridpasset idag och jag fick ambra igen , fast denna gången gick de så mycket bättre ! Och eftersom jag ville rida ut fast inte dom andra så red jag barbacka istället var sjuuukt längesen man gjorde de ! och hon var inte så farlig att göra de på heller helt okej när hon arbetade vill säga och de gjorde hon riktigt bra , när jag hade hittat knapparna på henne ;)
Vi tränade lite på volterna först sen mot slutet körde vi lite kadrilj de var rätt kul faktiskt så nu ska vi sätta ihop ett program och sen rida de på julshowen ! haha vi planerar långsiktigt men först ska vi ha sommar , eller vad säger ni ? !

Var även med när matilda red en till häst och tog även lite kort som jag kan visa upp i ett annat inlägg ska bara lägga in dom först ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0