Hittat rätt !

Sådär nu har jag hittat min gate där mitt plan ska avgå fast de är ju om 1 och enhalvtimme ungefär så lär får sitta här en stund , och då kan jag lika gärna passa på att blogga lite eftersom jag tycker de är så roligt och måste säga att jag älskar era kommentarer ! så fortsätt så !
Ne ska försöka hitta ngt vettigt att blogga om , tex kan jag passa på att dissa att sova i flygplan ! så oerhört obekvämt och trångt ne sov kanske 3 timmar utav 10 så är as trött , fast de får jag ta igen ikväll istället ;)
 

ooohhh längtar massa nu ! vill ju se hur hon bor , kan även ta lite kort på hur hon bor så får ni se hur jag ska bo dom kommande 3 veckorna ! men återkommer med lite mera inlägg sen :)

 

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

okejokej :)

kommer du blogga i australien ? :)

2011-06-21 @ 09:35:40
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0