Hästshopping !

hejjsan ! har precis duschat och tagit på mejj pyjamasen , konstigt att ta på sig pyjamas när de är mitt på dagen i sverige ;o haha men man vänjer sig nig ;)

idag har de hänt lite mer saker än igår till exempel så var jag med henne till skolan och fick se lite vad dom gjorde och så , och visste ni att deras lektioner är 1timma och 45minuter långa !!!!! höll på att somna flera gånger under lektionen ! . sen så var alla så nyfikna på att jag var svensk och ville gärna att jag skulle prata svenska haha fast de gjorde jag inte (a)

Efter skolan så gick vi till ngn hästbutikför att kolla om dom hade ngt roligt och jag hittade lite iaf tex ett nytt pannband , lädersporremmar och lakrits till häst ska testa om lady mary gillar sådant :D sen fick hon ett nytt fint pannband som skiljer sig lite från mängden kan man säga ;) men jag lägger upp allt på bild här i bloggen snart !

sen så hade ja tänkt att lägga upp bilderna jag tagit men bara OM NI VILL DET ?? isf KOMMENTERA !

hej så länge !

 siggan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0