Midsommar !

Idag åkte vi till Farmor och Farfar i Sandhem för att fira midsommar =) när vi kom fram åt vi mat sedan gjorde jag och min syster midsommarkransar och efter det gick vi ner till stranden där det va dans och aktiviteter =) När allt va slut började vi gå tillbaka och sen hände inte så mycket det blev typ bara lite kubb spel och luftgevär (Där jag som vanligt vann (: ) Sen va det typ dax att åka hem igen. Så kom hem typ för en timme sedan. Men va nere i Stallet för en liten stund sedan för att kolla över lite saker som jag sak ha med mig och packade ner lite och så. Kände att det va lika bra att börja lite för i morgon ska jag rida först med Malin vid 3 sen senare på kvällen blir det en sväng med Stina =) Så har ganska fullt upp sen på söndag ska jag vandra med Bella och Sara. Så då hinner jag inte packa! Sen på måndag morgon åker jag, så måste typ ha allt klart i morgon! Men vi hörs i morgon ska fortsätta packa lite nu =) Men vi hörs i morgon =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0