Från HongKOng

Hejjsan ! Just nu bloggar jag från hongkongs flygplats sitter och väntar på att min gate till flighten ska komma upp på tv:n men den verkar inte göra de ;o ajaa de är typ 3 timmar kvar tills jag ska åka så de är ju ganska lungt än så länge :)


har varit en rolig resa faktiskt och inte så jättesvårt som jag trodde de skulle vara utan hittills har jag hittat rätt flyg och vart jag ska vara haha bra va ? :)  Imorgon (för er ) så är jag i Australien helt sjuukt att de var ett år sedan jag bestämde att ja skulle åka dit haha !
får se om de kanske blir ngt blogginlägg där nere sen beror på om jag hittar ngt internet för just nu ''lånar'' ja flygplatsens hihi :) 
men måste dra nu hörs kanske sen !

BTW : för er som undrar så har jag åkt själv på denna resa men ja ska ju som sagt till min barndomskompis där nere :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0