Elin Riggmyr och Lady-Mary

Som dom flesta vet vid de här laget heter jag Elin och är 16 år och bor i Mariestad där jag även rider ;)
Jag rider just nu på en häst som heter LadyMary och är ett vitt skimmelsto på 9år , och tillsammans har vi stora mål framöver och till hösten ska vi sikta mot lokala dressyr/hopptävlingar och även terräng :)
Jag har inte alltid hållt på med hästar utan även gymnastik men de va ett tag sen och är glad att ja valde bort de
! Rider nu 2 gånger i veckan ibland mer , blev mycket mer förrut då ja hade privathäst och de ska jag även försöka skaffa mejj fast de blir till hösten/vinter eller kanske nästa sommar då ja har mer tid och pengar !

Här på bloggen som sköts utav mejj kommer ni få läsa om våra framgångar,motgångar skolan, tävlingar ,outfit's och massamassa mer ! hoppas ni gillar den :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0