Dagen !

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så va jag ensam här i huset imorse men när dom kom hem igen runt halv 11 så åt vi frukost och sedan var vi tvugna att fixa oss för då skulle vi in till Rockhampton för att shoppa lite ! hihi . vi svängde först in till en affär som hette spotlight där vi köpte grejjer för att göra pannbanden utav (a) sen fortsatte vi ner till stockland ett stort shoppingcenter ! as stort var de :D = as kul ! vi gick runt och titta massa sen så köpte jag body butter kokos ! luktar jättegott :) !  sen så gick vi runt lite till och kollade på kläder men hittade inga jättesnygga jag ville ha :/ sen så hittade jag en affär där dom hade snygga kläder men då räckte inte tiden till tyvärr :/ men de kommer fler tillfällen ! Köpte oxå en platttång (rosa) men lämna tillbaka den eftersom dom inte har samma el uttag som vi har i sverige så då funka den ju inte haha smart va ? !

Sen efter allt shoppande så åkte vi och åt på en thai resturang as gott var de ! fast man blev jättemätt efteråt ! tog ngn mat med chasewnötter och kyckling myyycket gott ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0