Äntligen KLAR !

Nu är allt packat och klart och tror unte jag glömt ngt tills imorrn (hoppas jag)  ! Ska snart åka iväg och säga hejdå till pojkvännen och sen ikväll kanske jag åker ut till stallet bara för att säga hejå till matilda och LadyMary kommer sakna dom sjuuuukt mycket !!

men man får tänka på allt roligt jag kommer ha där borta oxå ! 

ska se om jag kan blogga lite därborta oxå men de kommer nog inte bli så mycket , men bara lugn jag låter matilda få ta över denna blogg i 3 veckor framöver så ingen bloggtorka kommer bli !
jag gör även lite tidinställda :)

ne nu måste jag fortsätta fixa mejj bloggar senare ikväll när jag är hemma och under dagen kommer även tidinställda upp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0