Allt möjligt !

hejjsan förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt hållt på och grejjat med bloggen som ni kanske ser ?? designen är ändrad igen , den blev väll inte helt perfekt och headerna blev väll sådär men annars så är jag nöjd , de där andra får jag be ngn annan fixa till ;)

va ute och red idag oxå väldigt varmt må ja säga men annars rätt skönt ! Red Siggan igen otrolig härlig häst är hon ! Hon som äger henne filmade lite och tog även massa kort men jag har inte fått dom än men så fort jag får dom så ska ni få se dom här ! jag tränade lite på skänkelvikning och sådana grejjer och ställning och böjning , och vilken förbättring de har blivit nu har hon blivit mycket starkare och orkar mer ! :) vi körde även lite galopp på linan och tillslut så galoppera hon så himla glad ! Vi ska hjälpas åt lite med den både i lina och i vanlig paddocj eller skogen men de berättar jag mer om när de händer för imorrn ska jag inte dit de är ju skolavslutning då ! :D
men Godnatt allihopa och glöm inte FRÅGESTUNDEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0