About the Day

hejjsan, förlåt för dåligt bloggande idag !!! men de har varit väldigt stressigt , men innan jag somnar så kan jag berätta lite om den :

efter skolan cyklade jag direkt till stallet för att rida Siggan , och de gick faktiskt bra idag. vi red marieängrundan som omväxling från paddocken vilket hästarna uppskattade ! och även jag och matilda , otroligt skönt väder ute ! och underbart att rida i skogen ! jag skulle testa galoppera (hon kan ju inte den än) och de va på håret att de gick llr hon galoppera med bakbenen lite smått men annars blev de bara fort trav så vi får träna i lina istället ;)


Efter stallet så fick jag skynda mejj hem igen för att jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster och jag hann precis , sen så skulle ''M'' komma och göra mejj sällskap sen har han varit här under kvällen så sen har ja inte gjort så mycket mer , och imorgon lovar jag att blogga mer för då harjag inget inplanerat!

men nu ska jag sova Godnatt alla läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0