Hela Dagen

Hejjsan nu har jag ätit och gjort mejj klar för sängen , känns riktigt skönt att inte behöva gå upp imorgon eller aahh så tidigt iaf ;) jobbet annars gick bra idag städade trappor och campingen i tibro.
 

allt gicka ganska fort idag ändå , sen så hade vi sädan dötid så vi städade lite på kontoret innan vi åkte hem ;)


väl hemma så bytte jag om och drog direkt till stallet för att träffa matilda :D våran ridlärre skulle träna oxå så då passa jag på och kolla lite oxå . De var även 2 andra tjejer där som ridlärarmatilda kände och dom kom från stockholm och nu har vanliga matilda börjat bryta lite på de så ja brukar prata så för att reta henne haha as kul !

när dom åkte så gick jag ut till sommarhagen för att ge min älskade häst sin dagliga morot haha träffade även på Julia och Akilles så då stannade vi och pratade en stund sen så gick jag in och hälsade på LM och helt otroligt behövde inte jag komma till henne utan hon kom till mejj ! så glad blev jag :) så stannade där en stund för vädret var så himla fint och de var så mysigt så ville inte gå därifrån så satt där ett bra tag och gosa med henne :) tog även massa kort som jag kan visa här ni kan få ett litet smakprov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0