UpDate

sitter fortfarande i stallkläder har inte orkat ta av mejj dom än :o haha men dom är rätt sköna ändå faktiskt ;) red ju ut idag och både alf och degen skötte sig bra dom gjorde inga större bus för sig och vi tog rätt myclet bensträckare och dom tyclte de var roligt att galoppera lite :) ! Vi red den vanliga marieängsrundan den tog väll 30 minuter ungefär vi stannade ju och pratade lite på vägen med en oxå därför de tog lite xtra tid ;) Sen så kom vi på att vi skulle rensa alla hennes grejer och se vad hon ska sälja och vad som ska behållas så antagligen kommer en liten bloppis ut på bloggen snart ;) men allt detta händer på lördag ;) :) för imorgon ska jag jobba :)


sen efter de så åkte jag till LadyMary och hälsade på henne och gav henne vindruvor och hon tyckte bättre om vindruvor än morötter :o haha så nu vet jag vad ja ska köpa till henne när vi är ute och tävlar ! satt med henne i hagen en stund och bara myste och gaaaash vad jag älskar henne !  la mejj även på ett terränghinder och somnade :o hha de var mycket skönt tror jag sov 1 timme iaf (a) tog lite kort fast dom blev inte så bra men ja ska visa 1 iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0