To the Beach

vi red ju ner till stranden idag och jag hade twiggy :D sen följde även estii och rowen med jätekul var de och vi hade så himla roligt !
vi startade på en beach nära oss sen så fortsatte vi in på en annan strand som vi har utanför huset och red på den tills vi kom till staden där vi köpte fish & chips lite annorlunda men de var ganska gott ;)
vi red även ner till vattnet men twiggy och rowens häst tyckte de va lite läskigt först men sen så gick dom ner ! Sen så fick även jag bada lite eftersom Rowens häst Pilgrim skvätte ner hela mejj + Twiggy haha men ajaa jag torkade tillslut ;)
hur kul so helst var de och vi var borta rätt länge ändå , sen runt 5 (i våran tid)så red vi hem alla 4 helt trötta haha ;) sen på måndag ska vi kanske göra om de igen :D

de blev även lite kort idag oxå llr ganska många men jag lägger upp lite smakprov så får ni se resten imorgon för ska snart sova nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0