SverigeMorgon !

Godmorgon !, precis varit inne och ätit frukost har saknat mina älskade Kspecial flingor <3 !

Och nu ska jag snart fixa iordning mejj för att dra ner till stan en sväng och fixa min V***A hah jaa ni får se när jag är hemma förhoppningsvis är den kvar i affären  :D sen må+ste jag fixa lite smink oxå som puder och eyeliner + grejer till ögonbrynen :)

Sen i eftermiddag åker jag ut till stallet för att hälsa på min underbara efterlängtade häst ! LadyMary så ska jag testa alla grejjer jag köpt till henne så tar kort och lägger ut här på bloggen oxå , sen får jag ju träffa min otroligt saknade bästa kompis oxå !! ska bli sjukt roligt :)

bloggar snart igen måste ta och fixa mejj iordning nu puuusss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0