Några Idéer ??

hejjsan , har precis vaknat och upptäckte att jag har hela huset för mejj själv ! rätt skönt ändå faktiskt :)
Ska vänta till dom andra kommer hem så ska vi äta lite frukost och så sen vid halv 2 ungefär så drar vi ner till staden för att kolla runt lite ska även posta mina vykort som jag skrev klart igår !
Får se om vi hinner till shoppingcentret (vilket jag hoppas) så ska jag försöka hitta ngn present till mamma och pappa , vet redan vad mamma ska få men de säger jag inte (a)
fast har ingen som helst aning vad pappa ska få :o så tänkte fråga er , vad kan man ge till en pappa ???!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett album med bilder och text från din resa kanske?

2011-07-07 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0