Mina Drömmar

Jag har tänkt mycket på mina drömmar och ska göra allt för att dom ska bli verklighet !

Min stora dröm är att någon gång flytta utomlands till Australien eller Grekland vet faktiskt inte riktigt varför just till dom ställena känns bara bra , Men innan jag kommer så långt har jag tänkt att gå ut gymnasiet först och efter de ska jag gå på polishögskolan för yrket jag har intresse för är P O L I S jag vill ha ett yrke som är spännande och som även är aktivt att sitta still flera timmar i veckan på ett kontor är inte riktigt min grej , och jag som är väldigt aktiv utav mejj och gillar att röra på mejj tror jag att de är ett rätt bra jobb och sen är de ju spännande oxå iaf vid vissa tillfällen :) helst utav allt vill jag bli ridande polis för jag vill hålla på med ridningen även fast jag jobbar :) Sen får man lite mer respekt om man rider än om man siitter i en bil !
 

Jag ska även starta upp en ryttarekarriär med egna hästar helst utav allt vill jag kunna köpa ut ladymary men de blir väll högst om typ 2 år (då jag är 18) men vi får se . och ha ett dressyrsto som ska heta VERA och ett Svart Hopphingst/valack som ska heta LAS VEGAS :D och jag har även satt upp ett mål i mina drömmar , de är att tävla 1,50 hoppning i globen innan jag fyllt 30 och de ska jag göra oxå ! Och tills jag fått ihop tillräckligt med pengar så flyttar jag och mina hästar utomlands  får se om de blir Grekland eller Australien , men tror Australien har mer chans.  Hursomhelst så ska jag kombinera mitt intresse med ett yrke jag gillar mest !


De va lite om mina drömmar , vad har ni för drömmar ??? Berätta jag vill veta ! :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jaha! vad gillar du mest att tävla i ?

2011-07-16 @ 10:08:18
URL: http://helinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0