Min kväll

Nu är jag hemma igen !  ''M'' kom  hit runt 3 ungefär så jag har  inte hunnit blogga emellan tyvärr hoppas ni är okej med de ;) men nu kommer uppdateringen ;)

runt5 ungefär så cykla vi ner till ekudden där jesper och oliver var 2 av hans kompisar som vi bada med , och de var mycket varmare i vattnet än jag trodde faktiskt , trodde de skulle vara svinkallt men de var faktiskt riktigt varmt ! ;) som tur var ändå  .

Sen efteråt så skulle jesper och oliver äta pizza men vi fortsatte mot hans hus istället för vi orka inte äta just då så då blv de film istället M A D A G A S K A R längesen man såg den filmen !
 

sen så åkte jag hem vid 10 och på hemvägen mötte jag Elin så vi stod och pratade om lite allt möjligt i 1 timme ungefär tills vi blev uppätna av myggor ;)


ja de var min  kväll de hur har eran varit har ni gjort ngt roligt ?


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Då får jag se till att kommentera mer här då :)

2011-07-14 @ 08:17:08
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; okej vad heter hästen?

2011-07-14 @ 08:43:22
URL: http://helinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0