mer jooooobbbb

Nu var man vaken igen och precis ätit frukost blev kaffe:o med grädde i de va inget gott alls mycket godare förra gången ;) sen blev de flingor och ägg fast orka inte äta allt ändå haha ;) 

Nu sitter man och lyssnar lite på musik ska snart gå och fixa några mackor att ta med och lite vatten sen blir de att cykla iväg och jobba och tjäna lite pengar igen ! 

sen så får vi se om jag kommer hem när ja slutat eller om jag åker direkt till stallet beror lite på när jag är hemma igen så ja inte kommer hem försent hade tänkt att sova lite tidigare idag och inte halv 11 får va upp längre till helgen de är ju snart helg så ;)  men nu måste jag skynda lite puussheejj så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0