Kanske sista inlägget före helgen ;)

Nu börjar semestern här i australien gå mot sitt slut ;/ lite tråkigt är de ju men de ska bli skönt att komma hem igen ! :) längtar faktiskt oerhört mycket efter familjen där hemma ! 

men ja har 5 dagar kvar nästan 1 vecka och imorgon åker vi till Gold Coast och går på äventyr där + träffa hennes syskon som jag inte sett sen när vi bodde i lidköping alltså 8 årsen :o




men under helgen nu så kommer bloggen inte vara så mycket uppdaterad tyvärr om inte matilda bloggar förstås men jag kommer inte ha ngt internet förrens på flygplatsen isf llr i sverige men de klarar ni va ? ska försöka göra några tidinställda om jag orkar nu för måste ju sova oxå !

men annars så kommer ni få massa uppdateringar på ONSDAG ! för då är jag hemma igen
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0