Degen 23 Juli

Sådär nu är städningen klar ! skönt nu kan man äntligen se golvet ! imorgon 'r de våttorka som gäller .

Red ju även degen idag oxå gjorde de när rebecca ridit klart , och de fick bli ridhuset idag eftersom jag var själv och allt så ville inte riskera att ajg trilla av när ingen fanns där ;) som tur var så fick jag ridhuset för mej själv en stund iaf . Tränade mycket på att göra runda volter (han kan ju inte de , han har precis lärt sig vad skänkeln betyder) och vi lyckades riktigt bra med några stycken faktiskt stolt över honom ;)  sen träna vi mycket på att när jag trycker med skänkeln så ska han flytta på sig åt sidan alltså och de gick rätt så bra sen att han skulle vara rak och gå på spåret vi lyckades emellanåt med de . Sen så gjorde vi samma sak i både galopp och trav och de gick faktiskt bra i dom gångarterna oxå !

mamma tog lite kort på oss men har inte hunnit ladda över dom än så ni får se dom imorgon istället fast jag kan ju bjuda på när Rebecca red Daisy lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0