Dagen

idag blev de dålig uppdatering igen ;/ förlåt för detta men har ju jobbat idag oxå och de gick faktiskt bra städade trappor och även en ica affär ;) dagen var lite segare än igår vet inte vad de berodde på fast vi hade mer att göra igår ;) 

sen så när jag kom hem så har jag lämnat in min cykel i cykelaffären för jag har ju punka på den haha så lånar min systers cykel så länge ;)
 

sen efter de så fixade jag liite grejer och fräschade upp mejj och stack till linnéa för att planeraoch fixa lite grejer , riktigt vad vi planerar avslöjar jag inte riktigt än;) den saken får ni suga på lite till ;) och nu sitter jag här med teet och glass ! sak fixa lite tidinställda tills imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0