Borta bra men hemma Bäst !

Så himla skönt ! är just nu i min efterlängtade egna säng :D hur skönt som helst !

hade världens gråtanfall på flygplatsen förrut idagnär jag kom hem hela familjen stod vid utgången och hade gjort en fin plansch där de stod ''välkommen hem Elin'' gulligt va ? ! så då brast de kunde inte hjälpa de ! Och när vi kom hem så blev de Kina mat underbart gott var de längesen man åt de ! Sen prata vi massa om resan och allt vi gjort och kollade på kort och sådant och nu ligger jag och myser i min underbara mjuka säng ! :)

Imorgon SKA jag till stallet för att hälsa på LadyMary och kolla om hon passar i mitt fina träns + pannband , vilket jag tror hon gör ! sen så blir de nog en joggingtur oxå , ska hinna med att höra utav mejj till sommarjobbet oxå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0