VINNAREN !

sådär nu är vinnaren dragen ! ! de blev   ANNA med bloggen : www.takenbya.blogg.se : hennes sommarminne :

Mitt BÄSTA sommarminne var när jag skulle till KallesKaviarCup(en fotbollscup som varar i några dagar) Jag åkte dit med min bästa vän + hennes familj! På vägen dit hade vi jätteroligt(som vanligt) och man känner sig nästan som en i famijen när man är med dom! Eftersom att mina förädrar jobbade fick jag även bo hos dom och under denna cup har jag haft underbart kul! Jag har kämpat och skrattat och hela cupen har varit så kuul(!!) & mitt lag har varit så posetivt! Och tack vare den här cupen har jag även kommit närmare mitt lag och även fått otroligt fina minnen!

Grattis !

Kommentarer
Postat av: - A N N A

=)

2011-08-23 @ 20:26:32
URL: http://takenbya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0