vindruvor istället för äpplen

så nu är jag nästan klar för att åka ut till stallet men ska duscha först :o jomen lite onödigt kanske men man har ju sina ideér ibland , sen så ska jag rida degen de blir skogen eftersom vädret är så härligt åsen ska jag försöka få med mejj ngn ut så ja kan få lite kort från skogen oxå så ni får en liten bildbomb när jag kommer hem igen ! :)
sen så ska jag häls apå min älskade bästa häst LadyMary de va ett tag sen så ska ta med mejj lite vindruvor för hon älskar ju verkligen vindruvor faktiskt mer än äpplen och morötter ;)




Kommentarer
Postat av: PATRICIA

höger klicka på bilden och tryck på kopiera bilden då? :)

2011-08-06 @ 13:33:29
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0