Regnigt väder = inget liv

100 frågor om mig 

01. Fullständigt namn: Elin Charlotte Riggmyr
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Mariestad
04. Bor tillsammans med: mamma,pappa+syskonen
05. Husdjur: fiskar
06. Färg på ditt hus: vitt och blått

07. När är du född: 9 Augusti

08. Klass: SA 1a
09. Vilket år tar du studenten: 2014

10. Något jobb: ne , har sommarjobbat på skaraborgsstäd

11. När gick du upp i morse: 06,30

12. När ska du sova: njaaee ikväll ngn gång 
13. Duschat idag: gör de på morgonen istället
14. Kramat någon idag: jaapp

15. Pussat någon idag: neeeejj
16. Vad har du ätit idag: frukost+lunch

17. Dagens klädsel: midjebyxor+USA t-shirt
18. Dagens smink: foundation,puder,ögonskugga.mascara,eyeliner de vanliga helt enkelt

19. Dagens sötnos: min lillebror

20. Dagens roligaste: haha jadu , våran lärare kanske .

21. Har du många vänner: jodå de har jag :)

22. Hur många har du kysst: ojjdå hade jag vetat denna fråga hade jag nog räknat alla
23. Vem kramade du senast: Hhmm, Ebba tror jag

24. Vem saknar du: min häst !

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ojjdå de är nog mer än vad jag vet om.
27. Har du pojk-/flickvän: nej , inte än

28. Vem pratade du med i telefon senast: Jonna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Anton: ''menar du senare sen?''


FAVORIT: 

31. Film: PearlHarbor

32. Låt: hmmm , kungsholmens hamn
33. Mat: kina-mat

34. Dryck: bubbelvatten
35. Färg: rosa

36. Tv-serie: ojj många  

37. Stad: Göteborg
38. Land :  Australien &  Grekland 

39. Ämne i skolan: idrott+ engelska
40. Tv program: jadu vet inte.


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Christopher (a)

42. Personen du pussade: Martin

43. Gången du spydde: hmm flera år sedan

44. Gången du grät: förra veckan

45. Pizzan du åt: när ja kom hem från Australien

46. Gången du var i Göteborg: när ja sulle flyga till australien

47. Gången du var i Stockholm: förra året tror jag
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: pappa

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda :)

54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget :P
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget!
60. Har du svart hår eller blondt: inget utav de

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blågröna

62. Choklad eller lakrits: CHOKLAD

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: inget!
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: jadu de är många de ;)

71. Personer du hatar: finns en del 

72. Pojk-/flickvänner du haft:  ojj , har inte kollpå sådant men de är några stycken

73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: de är oxå många

74. Glassar du ätit på en dag:  kanske 3

75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen jag kommer på

76. Gånger du haft minnesluckor: haha njaaee 1 gång kanske

77. Gånger du varit hög:  ingen

78. Personer du saknar just nu:  en del

79. Gånger ditt hjärta brustit: hmm jaadu , de har oxå funnits dom tillfällen

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu:  haha hemligt (a)

81. Träffade du senast: ebba

82. Sjöng du senast för: haha linnea kanske
.
83. Hade du senast en msn-konversation med: linnea

84. Spelade du tvspel med senast:  lillebror

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: kommer inte på ngn

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: vill inte ge ut namn

87. Förtjänar att dö: ingen ?

88. Är söt: ojjdå de finns inte tillräckligt med plats för alla !

89. Vill du sova jämte inatt: mitt täcke  

VAD:
90. Gör dig glad: att komma ut till stallet

91. Gör dig ledsen: allt som inte får mejj glad

92. Vill du helst göra nu: mysa under täcket med min kladdkaka och en kopp te 

93. Önskar du att du slapp göra: jobba , bara tjäna pengar

94. Vill du ha nu:  mina skor !

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: stövlar , pengar och massa mer

96. Längtar du till:  första snön

97. Tycker du om dina betyg: har inte fått några än , precis börjat 1an

98. Ångrar du i ditt liv: att jag gjorde slut med rätt kille  

99. Är det bästa som hänt dig: hhhmm , när LadyMary gnäggade när ja kom till henne !

100. Hur mycket är klockan: 15,52


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha att du orkade!!

2011-08-24 @ 18:29:28
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0