tjohooo bråttom igen

Hejjsan är hemma från jobbet nu llr har varit hemma ett tag nu men har inte hunnit blogga än ;) skönt att slyta tidigt de är bara bra för idag är de stressigare än vanligt , ska ut och rida Lady Mary nu innan terrängträningen med Degen börjar och detta måste jag hinna innan klockan 6 ! så ska snart åka ut igen :)

ska bli intressant och se hur de går för honom idag , förhoppningvis tycker han de är roligt ! och sen ska jag fråga anna karin om terrängkortet för isf ska jag kolla med linda om jag kan ha lady mary dom andra träningarna :) men nu måste jag greja med inläggen som aldrig kom upp under dagen (råka försova mejj imorse) så puussheejj så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0