Skolgrejjer

sådär nu har jag tid för bloggen ;) sitter lite halvtrött och lyssnar på skön musik med taylor swift ! väldigt skön röst har hon tror jag ska ladda ner lite låtar med henne och ta en promenad innan man ska sova igen ;)

efter skolan va ja nere på stan en sväng med ebba och köpte mejj en kalender och 2 anteckningsböcker som jag kan ha i skolan ! egentligen ska man ha 1 för varje ämne men ajjaa vi får börja såhär iaf ;)



sen så händer de nog inte så mycket mer idag faktiskt , ska nog dra ut på en promenad hämta ut paket jaa sen ska jag läsa igenom en grej vi fick på franskan oxå men de tar ju inte lång tid ;) så de blir bloggdag idag med !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0